Bemutatkozás

Halihó! Écsky Vanda vagyok! Sokat gondolkodtam, hogy csak úgy belevágok majd a mondandómba. De inkább nem tettem. Senki sem értene semmi, az pedig se nekem, se nektek nem lenne jó. Úgyhogy inkább bemutatkozom, hogy könnyebb legyen megérteni miről fogok fecsegni oldalakon keresztül.Most fölmerülhet a kérdés, hogy: "Ahamm... és érdemes lesz ezt nekem olvasnom? Egyáltalán miről szól???" Na igen, ez tipikus. De hogy megválaszoljam a fel se tett kérdést: nem tudom... Ez csak egy lány története, aki imádja a rokit (aki még csak érdeklődik, annak mondom, hogy akrobatikus rock and roll) és mindent megtesz azért, hogy jól is teljesítsen. Ez a lány vagyok én. Hogy a nevekkel is egyszerűbb legyen megismerkedni, elmondok néhány dolgot: a legjobb barátaim Timi és Bea. A formációm tagjai: Jázmin, Fanni, Bea, Hanna, Emma, Timi, Brigi és én. Aki rokizik, az már megállapíthatta, hogy kisformáció vagyunk. 
   Asszem ennyi elég bemutatkozásnak. Vágjunk bele! :)